Oferta dla firm
AKNA oferuje Państwu najwyższej jakości usługi w zakresie:
- wszechstronnej, szczegółowej analizy procesów zachodzących w zespołach roboczych,
- coachingu oraz analizy zasobów kadrowych Państwa przedsiębiorstwa,
- minimalizowania ryzyka niepożądanej rotacji personelu,
- profesjonalnego utożsamiania pracowników z misją/wizją organizacji,
- precyzyjnego zdefiniowania i zlikwidowania blokad w komunikacji wewnętrznej w Państwa Organizacji,
- wsparcia ułatwiającego przejście przez okres zmian w Państwa Firmie.
Oferujemy przygotowanie i fachowe poprowadzenie warsztatów z zakresu:
- wpływu pozycji w relacji na komunikację,
- rozwijania umiejętności przywódczych,
- negocjacji i mediacji w biznesie,
- usprawniania pracy zespołowej w firmie.
Podejście, którym się posługujemy:
- kreatywnie łączy analizę systemową z indywidualną koncentracją na każdej osobie zatrudnionej w Państwa Firmie,
- korzysta z analizy feedbacku 360 stopni, analizy SWOT oraz techniki 721,
- oferuje profesjonalną analizę progowych ograniczeń rozwoju Państwa Organizacji,
- dzięki wykorzystaniu techniki pracy z wektorami umożliwia zharmonizowanie rozwoju Państwa Firmy z rozwojem jej pracowników.
Szkolenia korzystają z innowacyjnego podejścia do analizy procesów zachodzących w grupach i organizacjach – psychologii procesu. Łączą w sobie elementy interesującego wykładu oraz praktycznych ćwiczeń.
Więcej informacji pod nr tel: 692 889 010.
OPIS PRZYKŁADOWEGO SZKOLENIE
W CZYM SPRZĄTACZKA JEST LEPSZA OD PREZESA? – warsztat rozwijania relacji w zespole
Wiele problemów w firmach oraz ogólnie organizacjach/grupach wynika z nieporozumień w komunikacji między ludźmi. Najczęstszym ich powodem są nie do końca uświadomione różnice w zajmowanej pozycji w relacjach. Źródła uprzywilejowanej pozycji / przewagi w relacji mogą być rozmaite: bycie ekspertem w jakiejś dziedzinie, łatwość nawiązywania kontaktów, odporność na stres, bezpośredniość, pozycja w strukturze organizacyjnej, wysokość zarządzanego budżetu, udane życie osobiste. Jeśli jesteśmy w czymś dobrzy, “powodzi nam się”, to jest dla nas jasne, że inni też powinni sobie bez problemu radzić w tym zakresie, bo często zapominamy o tych naszych talentach, przywilejach. Ktoś mówi coś “prosto z mostu” i oczekuje bezpośredniej odpowiedzi od innych osób, a dla kogoś innego tego rodzaj bezpośredniości jest nie do pomyślenia.
Z drugiej strony, dość niechętnie jako ludzie przyznajemy się przed sobą oraz innymi, że posiadamy pewne braki, że jesteśmy czasami w pewnym zakresie “słabi”. Przez to trudno nam spokojnie, w prostych słowach zakomunikować drugiej stronie, żeby wzięła to pod uwagę – wytłumaczyła nam coś jeszcze raz albo dała więcej czasu na podjęcie decyzji. Zamiast tego w głębi siebie żywimy do innych urazę, obgadujemy ich podczas przerwy na kawę albo tracimy panowanie nad sobą podczas ważnej rozmowy z szefem. Ktoś jest ekspertem w jakiejś dziedzinie, a ktoś nie; komuś z łatwością przychodzi mówienie o swoich potrzebach, a dla drugiej osoby jest to nieco trudniejsze – nieświadomość tych różnic sprawia, że tracimy bardzo dużo czasu i energii na bezsensowne spory. Często myśląc w takich momentach o zmianie miejsca pracy, zamiast skupiać się na osiąganiu założonych celów.
W trakcie tego warsztatu:
- dowiesz się jakie są źródła uprzywilejowanej pozycji w relacjach, z czego wynikają i do jakich problemów może prowadzić nieznajomość własnych przywilejów;
- nauczysz się w prosty sposób, na bieżąco, monitorować jaką pozycję w relacji zajmujesz Ty, a jaką Twój partner/-ka;
- poznasz najczęstsze błędy popełniane w zachowaniu w przypadku istotnych różnic w pozycji w relacjach i nauczysz się im zapobiegać.
Wbrew temu co twierdzi wielu ekspertów oraz za czym generalnie podąża nasza kultura kluczem do rozwiązania wielu trudnych sytuacji relacyjnych nie musi wcale być (chociaż może) skupienie się na rozwoju własnych silnych stron – samo uświadomienie sobie i mądre wykorzystanie tego, że w danym momencie jestem nieco słabszy/-a (lub silniejszy/-a) już zwykle bardzo dużo zmienia. Ale do tego trzeba być mistrzem obserwacji i to szkolenie pomoże Ci się nim stać.